اپیدرمولایزیس بلوزا
اپیدرمولایزیس بلوزا
  • بررسی 22 ژ« مرتبط با اپیدرمولایزیس بلوزا
  • بررسی 161 ژن مرتبط با اختلالات پوستی
  • بررسی کلیه 23000 ژن (اگزوم) در یک نفر به تنهایی
درخواست نمونه گیری در محل
{{services.detail.price.toLocaleString()}} تومان نامشخص
اطلاعات تماس آزمایشگاه
درخواست مشاوره
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با آزمایشگاه تماس بگیرید.
اطلاعات تماس آزمایشگاه

اپیدرمولایزیس بلوزا

اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای

اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای

اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای نامی است که به گروهی از بیماری اطلاق می شود که در آنها بافت پوست بسیار شکننده شده و مستعد به کنده شدن قطعاتی از پوست و ایجاد تاول می باشد. این بیماری دارای چندین نوع مختلف بوده و در مجموع تا کنون 22 ژن برای آن شناسایی شده است که پانل NGS بیماری های پوستی آزمایشگاه مندل تمامی آنها را پوشش داده و مورد بررسی قرار می دهد.اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای نامی است که به گروهی از بیماری اطلاق می شود که در آنها بافت پوست بسیار شکننده شده و مستعد به کنده شدن قطعاتی از پوست و ایجاد تاول می باشد. این بیماری دارای چندین نوع مختلف بوده و در مجموع تا کنون 22 ژن برای آن شناسایی شده است که پانل NGS بیماری های پوستی آزمایشگاه مندل تمامی آنها را پوشش داده و مورد بررسی قرار می دهد.اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای نامی است که به گروهی از بیماری اطلاق می شود که در آنها بافت پوست بسیار شکننده شده و مستعد به کنده شدن قطعاتی از پوست و ایجاد تاول می باشد.

این بیماری دارای چندین نوع مختلف بوده و در مجموع تا کنون 22 ژن برای آن شناسایی شده است که پانل NGS بیماری های پوستی آزمایشگاه مندل تمامی آنها را پوشش داده و مورد بررسی قرار می دهد.اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای نامی است که به گروهی از بیماری اطلاق می شود که در آنها بافت پوست بسیار شکننده شده و مستعد به کنده شدن قطعاتی از پوست و ایجاد تاول می باشد. این بیماری دارای چندین نوع مختلف بوده و در مجموع تا کنون 22 ژن برای آن شناسایی شده است که پانل NGS بیماری های پوستی آزمایشگاه مندل تمامی آنها را پوشش داده و مورد بررسی قرار می دهد.

اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای نامی است که به گروهی از بیماری اطلاق می شود که در آنها بافت پوست بسیار شکننده شده و مستعد به کنده شدن قطعاتی از پوست و ایجاد تاول می باشد. این بیماری دارای چندین نوع مختلف بوده و در مجموع تا کنون 22 ژن برای آن شناسایی شده است که پانل NGS بیماری های پوستی آزمایشگاه مندل تمامی آنها را پوشش داده و مورد بررسی قرار می دهد.اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای نامی است که به گروهی از بیماری اطلاق می شود که در آنها بافت پوست بسیار شکننده شده و مستعد به کنده شدن قطعاتی از پوست و ایجاد تاول می باشد. این بیماری دارای چندین نوع مختلف بوده و در مجموع تا کنون 22 ژن برای آن شناسایی شده است که پانل NGS بیماری های پوستی آزمایشگاه مندل تمامی آنها را پوشش داده و مورد بررسی قرار می دهد.اپیدرمولایزیس بلوزا یا بیماری پروانه ای نامی است که به گروهی از بیماری اطلاق می شود که در آنها بافت پوست بسیار شکننده شده و مستعد به کنده شدن قطعاتی از پوست و ایجاد تاول می باشد. این بیماری دارای چندین نوع مختلف بوده و در مجموع تا کنون 22 ژن برای آن شناسایی شده است که پانل NGS بیماری های پوستی آزمایشگاه مندل تمامی آنها را پوشش داده و مورد بررسی قرار می دهد.

نظر خود را ثبت کنید
* اطلاعات تماس شما نمایش داده نخواهد شد.